ikotrtn aynen öyle, zaten benim hatam kendisine öz annem gibi davranmak oldu. Gittim candan bir şekilde her düşüncemi paylaştım. Son zamanlarda baktım ki her halta burnunu sokuyor, yorum yapıyor. O zaman farkına vardım aslında kıskanç bi karakteri olduğunu.
Hadi bakalım yaklaşsın artık yanıma nasıl yaklaşacaksa. Bir daha kiloma laf etsin ben senin basenlerin şişmiş diyo muyum sana diyecem, her lafı hakediyor her lafı …