Nazli_akn32 İnanışa göre bu göbek çizgisi göbek deliğinin altında ortaya çıktıysa bebek kız, göbek çizgisi yukarıda çıkıyorsa bebek erkek olacak. Sizce doğru mu kızlar
Merveeemsiii Nazli_akn32 inanma onlara kuzum ya ben bizzat doktora sordum işte kemik yapısından, kese şeklinden, bebeğin kesenin hangi tarafınds durdugundan güya cinsiyet anlaşılıyormuş, ama doktor öyle bir şey yok dedi
Sevgi1985 Nazli_akn32 inanış hurafe canım hurafeler dindenden cıkarır insanı bu tür şeyler yok aş ermeden yok görenek çizgisi doğum tarihi kese şekli gibi boş ve gereksiz bir inanış daha görmedim fal gibi günaha sokuyor insanı 16 haftayı bekleyip Dr dan duymak daha mantıklı 😍🥰