aaallegraa Kızlar 32. Haftamdayım bildiğiniz patlamış mısır patlaması gibi hıçkırıyor içeride. Pıt pıt pıt Allahım çok tatlı. Delirmedim dimi böyle bir şey var mı? Hissediyorum çünkü 🥹😅☺️
gorki3408- aaallegraa Tabiki de hissediyorum😃 özellikle yemeklerden sonra oluyor ben de. Çok tatlı ya 🥰 36+ 5 im ben de. 4 Ekim de doğumum olucak inşallah
aslanprenses_ aaallegraa tombişler içerde öyle şeyler yapıyorlar 😅 çok tatlılar hem de bir de dar kıyafet giydiğinde hıçkırıyorsa tadından yenmiyor 😂
Elzem07 aaallegraa az evvel anneme diyordum bende, 28 haftalığız pıt pıt kalp atışı gibi hıçkırıyor oğlum. Maşallah hepsine ❤️