Şuan 39 hafta 2 gün hiç sancim yok açılmam var mi bilmiyorum ama geçen pazar ilk defa yalancı sancim oldu hastaneye gittiğimde ebe açıklık yok sancıların da düzensiz dedi bugün kontrolum vardı sancim çıkmadı nstde bebeğin kilosu 3800 pazartesi günü gel açıklık ve Rahim ağzında yumuşama yoksa sezaryen deneyeceğiz dedi suni sancıyla açılma olmaz mı dedim açılma ve Rahim ağzında yumuşama yoksa suni işe yaramaz dedi normal doğumu çok istiyorum ama sancim yok