Premsesko ben doktora sorduk bu aylarda çok normal dedi ağrının olması o yüzden endişe etme kuzum ben doktora gittiğim de aklıma gelen her şeyi soruyorum o da sabırla cevaplıyor sağolsun dıştan kanama yaşamadım hiç ama rahimde kanamam olmuştu oda progestonla geçti çok şükür ilk 3 ay tehlikeli hamileliğim vardı