Aysenurca bir gebe olarak benimde sancim cok kotu hatta sacimi bâsimi yolcak kadar agrim oluyor icinde kalmis paylasmissin simdi bende bir gebe olarak her sancim oldugunda doktora kosamiyorum 1 cocugum var ustelik kimseyede guvenemiyorum birakmaya kalbin kırılmasin lutfen yorumumu yaziyorum sadece ama kalbin durmasi falan filan benim gibi senin gibi etkilenenen bir cok bayan var sen hastneye gitmissin muayneneni olmussun daha neyine yaziyosun yani ben o yorumuna gerçekten bir gebe olarak etkilendim cunku ben haddinden fazla sanci cekiyorum ha ilk cocugumdada cektim doktor muayyne etmis biz doktor degiliz herkesin vucudu bir degildir yeni gebe olan bayanlar var gerçekten senin icin degil ama bir cok bayan bu tarz icerikli yorumlar yani görmek dahi istemiyorum ama elim gidiyo iste karnin geriliyor rahim buyuyo rahim ayni kalicak degilya bebegin oynamiyomu oynuyo yoktur sıkıntı cok agrin olursa yda kotu hissedersen aklinda kalirsa git doktora yeni gebeler oluyor sanci falan onlarda korkuyor bayan lutfen ya bir çocuğumu kaybettim bak yazmiuorum ama sayendw yazdim kotu geçmişim var bu yorumlari niye paylaşirsiniz bilmiuorum ama hos değil yani