Yenibiranne-1 Kızlaaar benim gebelik şekerim sınırda çıktı ve şuan 30+3 oldum bugün kontrolde kafası bi tık büyük ve kilosu 1500 olması gerekirken 1750 dedi diyet falan dedi ama bi işkillendim açıkcası benimle aynı sorunu yaşayan varmı ??
aslanprenses_ Yenibiranne-1 30+0 da 1640 taydı bebeğim. O yüzden ben de dikkat ediyorum çöm büyük olmaması için sağlıklı besleniyorum dikkat ediyorum. Bebeğin çok büyük doğması iyi değil biliyorum.
Hm95 Yenibiranne-1 benim 29+5 de 1800 dü kilosu ve doktorum bana gelişimi gayet iyi dedi fazla falan demedi size neden öyle birşey söyledi ki
Yenibiranne-1 Nur_50 ahhh son zamanlarda boğazımızın en çok açıldığı zaman uygulayabilirim inşallah 😅
Yenibiranne-1 aslanprenses_ evet sezeryan olabilir dedi. Hatta akciğerlerdeki suyu atamayıp küveze koyabiliriz dedi 😢
Yenibiranne-1 Hm95 şekerden kaynaklı dedi sınırda çıktığı için. Doktordan doktora değişiyor galiba bilemedim ki
Yeniann23141 Hm95 niye öyle demiş aynı benim doktorum da 27 haftalik 1.700 kilosu 31 haftalik kiloya sahip biraz az ye dedi