37 +1gunluk sezaryan dogumum oldu Rabbıme çok şükür 2mizde iyiz Rabbım sizlerinde sağ saglim kolaylıkla dogurmanizi nasip etsin inşallah doğum hikayemi özetlim benim kasilmalarm oluyordu bu yüzden doktorum erken almak zorunda kaldı ve verdiği tarihte grip oldum boğaz ağrım geçmişti ama burnum tikaliydi doktora söyledim oda doğuma 1 gün kala günde 3 kez parol iç demişti ve bende yaptım doğum için sabahtan hastaneye gittim önce nts cekildi kasılma devam ediyor gördü yatış yapıldı 11 gibi alırız dedi ben odaya çıktım hemen hemşire damar yolu için geldi sonra sonta takıcam dedi ben sonta ameliyat uyuduktan sonra takın dedim doktorunuz böyle uygun gördü dedi oyuzden odanızda olması lazım dedi bende el mahkum sesim çıkmadı daha sonta takılırken biraz yanma oldu oda normal 🤗 sonra gitti hemşire 2 dk sonra geldi doğuma gidiyorsun dedi dedim saat 11 gibiydi dedim doktorunuz bu saatte belirledi ve ameliyathaneye indim masaya aldılar beni hazırlıyorken anestezi uzmanı ve kadın dogumcu doktorum yan yana geldiler sesin kötü belden uyusturma yapalım dediler ben kabul etmedim doktor neden dedi bisi hissetmixeksin sakinleştirici yapicaz dedi ben yine yok dedim tamam ozmwn sen bilirsin dedi imzalatalim dedi bana bi yazı geldi imzaladım genel.aneztesi aldım sonra doğum oldu çok şükür bugün 2nci günüm hafif ağrılardan başka hiç bisjyjm yok