Ya arkadaşlar smdi burda normal doğum ve sezeryanla ilgili azıcık olumsuz bişey okuyunca ay korktuk bittik oluyorsunuz ama yapmayıııın😅 çünkü biliyorsunuz ki hiç biri çok kolay olamazzz doğum bu , bunu bilerek ve bilincinde olarak hamile kalmış olmamız lazımm 🫣 sezeryan şöyle oldu yazıyorlar ay korktuk normal doğumum şöyle geçti diyorlar ay korktuk ama olmaz kii böyle 🙃 bence birbirimize moral verelimm , doğum herkeste farklıdırr🤗 Bende ilk bebeğimi normal doğum yaptım ve doktorum bana demişti ki “ seni kandıramam ve sende bunu bilecek kadar akıllısın doğumun kolayı olmazz korkuyorsan seni teselli edemem” ve çokta haklıydı . İkinciye hamileyim ve başıma ne gelecek bilmiyorum normal doğumum nasıl geçecek veya Allah korusun bir terslik olursa sezeryana alınırsam nasıl geçecek bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ hadi birbirimize moral verelim bencee ve diyelim ki öyle yada böyle atlatıcazzz biz güçlü varlıklarız 💪🏼