Deletedmom_70 ilk hamileliğimde büyüme evrelerinde çok yaşadım. 9. Haftadan tutunda 7. Aya kadar. Progestan içerek devam ettim. Şimdiki hanileliğimde de 9. Hafta yaşadım, 16. Hafta yaşadım. Kimisinde oluyor yani. Korkmayın. Bence rahim genişledikçe bebek büyüdükçe yaşanılan bir durum gibi geliyor. Doktorlar kesin bir sebebi yok desene mantıken böyle 🤍🌸