Gulsah2017 Merhabalar 😊 benim prolaktimin yüksekti dostinex kullanıp hamile kalanlar var mı benim gibi
Glsmdzn Gulsah2017 benim hipofiz bezinde adenom var ömür boyu dostinex kullanacaksın dedi doktorlar şu an hamileyim tüp Bebek hamilelik süresince kullanmıcaksın dediler
Kumral60 Gulsah2017 Ben var iki defa o ilacla hamile kaldim 60 ti benim değerim kullandigim aylar hep hamile kaldim simdi 29 haftaligiz darisi sana canim.
Seda54 Gulsah2017 ben varım canımm 😊🙋🏼♀️ Bende kullandım yükseldiği zaman kullandım 1 ay sonra düşüyordu zaten diğer ay da hamile kalmıştım
Gulsah2017 Bende hormon testi yapmıştı doktorum daha sonra prolaktin hormonumun yüksekliği 38 çıktı bana dostinex vermişti kullandım ve 2 ay sonra hamile kaldım bugün bebeğim tam 7 haftalık oldu. Bide cinsiyetini çok merak ediyorum genellikle benim gibi prolaktini düşürüp hamile kalanların bebeği kız mı erkek mi oluyor 😊
Glsmdzn Gulsah2017 amin inşallah benim tüp bebek olduğundan bilemiyorum inşallah sizinde benim de sorunsuz geçer
Baklava Gulsah2017 ben 32+2deyim bu gun. Ben dostinex i yillarca kullandim ama onu indirmesi cok basit.1 tane ictin mi o ilac tan zaten etkisini goruyosun 😅 degerinde cok yuksek degilmis zaten 😊 Benim 100lere cikiyodu.biraksan daha gider 😅
Aysen_1237 Seda54 ya ne güzel benimde prolaktinim 30 dostinex kullanıyorum hamile kalmayı çok istiyorum bende😞
pnr01 Gulsah2017 benimde yüksekti dostinex kullandim 2 ay sonra hamile kaldim şuan 37 haftaluk hamileyim oğluşum olacak inşallah 😇
Seda54 Gulsah2017 benim şu anki gebeliğimde kullanmadım ama ben canım şuan 15+5 olduk biz ilk gebeliğimdeydi ama onda bebek oluşmadı kürtaj oldum kan pıhtılaşması mevcut bende ondan dolayı sen kaç haftalık oldun canım
Gulsah2017 Seda54 şuan 7 haftalık olduk doktor herşey yolunda gittiğini söyledi hayırlısıyla kucağıma alcağım günü bekliyorum
Seda54 Gulsah2017 inşallahhhh canım benim zaman çabucak geçiyor ben öğrendiğimde 4 haftalıktı ne ara 15 haftalık olduk anlamadım rabbim bütün isteyenlere de nasip etsin inşallahhhh 🙏🏻🤲🏻
dyg1606 Gulsah2017 cok wardir canim bende dahilim buna. Benm degerim 300lerdey di beyinde adenom vardi 1 sene onu kucultme tedavisi gordum dostinex kullandim baya bi küçülttukten sonra hamile kaldim suana kadar hc bi sk tim olmadi 36.haftaya grmek uzereyim 😊
Baklava dyg1606 benimde vardi adenom 6 mm😊ben 5 yil dostinex araliksiz ictim kaybolmus 😱😊 sizinki kuculdu mu tamamen mi gitti.