Aysehaldun 3. 4. ve 5. aylarda İlhan varanka gittim hiç memnun kalmadım doktor göremiyorsun zaten hep asistan Zeynep Kamilde 3 kere şansımı denedim tövbe billah bir daha gitmem doktor asla ilgilenmedi asistan zaten aklı beş karış havada bebeğin boyunu ve kilosunu öğrenmek istedik eşimle geçen sefer bakmışız bu sefer bakmamıza gerek yok dedi eşimle sinirden birbirimize baktık kalp atışlarını bile dinletmedi git gel yol parası çektiğin sonucunda da verimsiz aldığın bilgiler cabası. Son 2 aydır özel takipliyim Allah doktorumdan bin kere razı olsun çok güzel aydınlattı ben sormadan her şeyi kendisi söylüyor kısmetse doğumumu da özelde yapıcam etrafımda da devlet hastanesine gidipte memnun kalan kimseyi görmedim