Cndn01 doktoru tek geçerim inanılmaz tatlı sakinleştiren tane tane anlatan ilgilenen biri Sevgi Hanım, asistanı Hülya Abla da öyle ve diğer hastane personelleri de aynı şekilde gayet ilgili ve güleryüzlüler. Evet belki bi çok hastaneye göre muayene de doğum ücreti de pahalı ama bence değer.