Bahar03_ 12 haftalikken kiz dedi 16 da kiz dedi detaylıya gittim o doktor da kiz dedi bu arada normal kendi doktorum devlette ama cok iyi bir doktor herseyi biliyor
Busy Mukkaddes kızımı 12 de tahmin etti 14 de kesinleşti . Şimdi yine 12 haftalığım erkek dedi tahmin olarak bakalım 1 ay sonra gidince netleşecek .
papatya42 14 de erkek dedi 15 +3 te %80 kız dedi özel 18 haftamda devlet erkek dedi artık değişmez heralde