100702 38+4 deyim Nst de sancılarım çok çıkıyor ama ben hiç bir şey hissetmiyorum aynı durumu yaşayan var mı doktorum da şaşırdı 5 güne doğurursun dedi
Tayyibe42 100702 bende hissetmiyordum sadece karnim kasiliyordu simdi 2 gundur cok hissediyorum sancilari ve kasilmalari 39. Haftadayim
Ebru_20 100702 akşam üzeri çok sancım vardı 38+6 daydım ama bulunduğum ilçede bir şey yok dedi kendi doktorum merkeze çağırdı ve yatış yaptı şu an hastahanedeyim nst sancı gösteriyor ama açıklık yok sabaha bekliyecegiz 39 olduk şu an
Aselsait Tayyibe42 benim tam tersiydi sancidan ölüyordum ağlıyordum bile ama nst de görünmüyordu sancım acı eşiğim çok düşükmus
Tayyibe42 Aselsait bazi kadinlae oyle oluyormus. Bana ebe dediki acilmis olman iyi dedi gercek agrilar girince önde olursun dedi