biryildiz42 Kızlar selam benim gibi olan var mı sebebi nedir böyle olup doktora görünen var mı ? İki göğsümün ortasında bir sıkışıklık hissi oluyor derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum. Özellikle uzanırken oluyor
Minmom Canım bebek baya bi üst seviyede oldugu için diğer organlarına baskı yapıyor ondan dolayı ara ara nefes darlığı çekebilirsin bir iş yapmasanda bebeğinin hareketli olması bile buna sebep olabilir normal bişey bende 32+3 üm derin nefes alamıyorum
acemii_annee Minmom şimdiden böyleyse haftalar ilerledikçe ne yapacağız ya. ben 34. haftadayım çok zor nefes alıyorum
ozzzzlemmm 26+3 deyim bende de aynı sorun var bugün doktora gittim gittim bı problem olmadığıni söyledi ama gece uykuları bile yok artık.