Defnesmomy merhaba bacım. Ciddi anlamda korkma ameliyattan. Benimde parmağım bile kesilmemistir şimdiye kadar şükür. Ameliyata girerken ki korkumu hicbirseyle karşılaştıramam 😅 ama gel gör ki ameliyat başlamış kizani çıkartıyorlarmis icimden asla haberim yok 😀 hani diyorlar la acı yok ama cekistirmeleri hissediyorsun diye. Ben cekistirmeleri bile hissetmedim bı yandan doktor ne zaman basliyoruz dicek diye düşünüp stresten ölüyordum o anda ama çocuğum megersem çıkıyormuş bile farkında değilim 😀
Ameliyat sonrası da tamaaamen bünyene , acı eşiğine bağlı. Umarım ağrı sizi hiç cekmezsin. Sağlık sıhhatle , hayır ile evladını kucağına alırsın canım. Ameliyat sırasında çocuğundan tut , eşine dostuna , kendine kocana vs hep dua et. İste Rabbimden isteyebildigini. Doğumda dualar kabul olurmuş