Hamile kaldığım günden beri spinal istiyordum, normal doğum beni korkutuyordu. Hamileliğimin 38.haftasında yüksek tansyon nedeniyle birazda zorunlu sezeryana girdim. Spinal herkes olamaz bana göre, cidden zor. Ameliyatın ilk iki günü ben kendimde değildim, ağrılardan ne yapacağımı şaşırdım. Okadar ağrı kesici iğne serum yapmalarına rağmen. Yürüyemedim bile. Şuan iyiyim evet 1 hafta oldu. Ama o korku bende kaldı. Ameliyattada ağrı çekmedim ama herşeyi tamamen hissettim, çekiştirmeleri, bebeğimin içimden alınmasııı, o an içim koptu zannettim midem geldi. Çok panikledim.. zormuş spinal.. Bebeğim için dayandım.