Çok güzel bir duyguymuş 🙈♥️ Biz üç günlük olduk benim doğum biraz korkulu geçti panik atak yaptım sakinleştim sonra ama genel uyudum malesefki narkozdan sonra hemen ayıldım emzirdim. İlk kalkış o kadar zor olmadı yürüdüm gaz çıkaramadım lavabo çıkamadım lagma mıydı ne yaptılar. Dikiş yerim hala ağrıyo 😔😔😔 Ama annelik cok güzel bi duygu 😘ALLAHIM İSTEYEN HERKESE HAYIRLI EVLAT NASİP ETSİN RABBİM BURDA EVLAT HASRETİ ÇEKEN EVLAT İSTEYENE NASİP ET HAYIRLI EVLAT ALLAHIM AMİN