Gamze123 Kızlar 37+5 haftalık hamileyim ama sabahtan beri ağdet sancısı gibi sancım var karnım ağrıyo normalmi sanki bebeğimin hareketlerindede azalma var gibi
Denizmer Gamze123 Ben de 38+4teyim. Rahim doğuma hazırlanıyor. O yüzden o ağrılar. eğer karında sertleşme ve bel ağrısı eşliğinde geliyorsa kasık ağrıların o zaman doğum sancısı olabilir.
Benanneyim Gamze123 40+3 oldum gelmeyince gelmiyor aynı sancılar bende de oluyor ama hep yalan. Hadi sen 37 olmuşsun daha 3 hafta süren var ben. Ben yapıcam bugün doktor karar verecek suni sancı ile doğacak gelmezse 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤱🏻
Gizemsongul Yalanci sancilar yasiyosun galiba canim. Bendede gece 3den beri var da 😔 napcami bilmiyorum
Gamze123 SevdenurTirasci evet canım bendede şiddet aynı sabahtan beri tuvaletim geliyo gibi gidiyorum bişey Yok 🤔
songuldgn Bebeğinin hareketlerinde azalma varsa doktoruna haber ver canım çünkü bu bir Doğum belirtisi 🙏🏻