İlacın bebeğe bi etkisi olsa kesinlikle doktorlar vermez bu ilacı bende 22 haftalık hamileyim 1 aydır troit için ilaç kullanıyorum birdahaki ay tekrardan gidip kan vericem kesinlikle ilaç kullanmak gerekiyormuş kullanmazsak sıkıntı zaten ama doktoruma sordum neden böyle diye gebeliklerde normal bi durum bu dedi