HasretAltuner Merhaba herkese, ikili tarama testi yaptırdınız mı? Süreç tam olarak nasıl ilerliyor kısaca bahsedebilir misiniz? Yaptırmadıysanız da nedeni nedir?
Ezgikrgz HasretAltuner Ben yaptırdım canım. Doktorum yaptırmamı tavsiye etti ki olmalı da bence. Ultrasonla bakılıyor aynı zamanda kan da aldırdı doktor .
Ezoo28 HasretAltuner ben de çok kararsızdim ama doktorumun tavsiyesine uydum ama 2li tarama için bebişim büyük çıktı o yüzden 3lu hı yaptırdım ben
Aselikoo HasretAltuner hem 2li hemde 3lu test yaptirdim kan veriyosun 2 hafta icerisinde cikiyor sonuc
adatuna HasretAltuner yaptırdım, doktorumun önerdiği tüm testleri yaptım. Normal çekilde ultrasonds ölçim yapıyor sonrs kan veriyorsunuz o kadat
Minikperi HasretAltuner normal muayeneye gidiliyor doktor ultrasonla bakıyor ölçümleri yapıyor sonra kan veryorsunuz sonuçlar 10 güne çıkıyor bu kadar 🌸