Kumru_6694 İlk gebeliğim Dr. 32 de nst için randevu verdi ama çok karnıma kasılmalar giriyor bu durum normal mi sizce gitmem mi gerekir
Kcdmla Uzun süreli değilse çok normal benim sürekli kasıklarıma ara ara ağrı giriyordu zaten doktorum en başından beri bunun çok normal olduğunu söyledi.