tamamen genetikle ilgili bence… benim annem 3 çocuk doğurdu, en son kardeşimi 39 yaşında doğurdu buna rağmen 1 tane bile çatlak oluşmadı. ama benim saçma bir şekilde daha ilk haftalarda üst ön bacağımda hafif oluştu, pek dikkat çekmiyor. henüz karnımda yok 27 haftadayım. bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak😁