Tazehamis44 35+3 olduk ilk gebeliğim doğumlar genelde 38 haftada mı oluyor gurbetteyim annem oba göre gelicek ne gibi doğum belirtileri var
Yazmelegi_ Tazehamis44 ben sezeryan oldum 38+1 de oldum ama normalde belli olmuyor 38 39 40 hatta 41 de bile doğuran var
Aysee1123 Tazehamis44 Planlı sezeryan olmayacak ise normal beklenecek ise ne zaman olacağı belli olmaz 40. haftayı aşanlarda oluyor aşmayanlarda oluyor yani zaman farklılık gösterir herkeste