Kızlar 23 haftalık gebeyim nerdeyse 1.5 aydır sağ kaburgamın hemen altında böyle acı verici şekilde sanki baloncuk oluşuyor sağa sola dönüyorum bastırıyorum oraya pıt diye ses çıkıyor sonra rahatlıyorum bunu yaşayan var mı nedir bu acaba çok rahatsız edici