Mine9166 Seldanur97 owli marka aldım daha dogumum olmadığı için kullanamadım ama baya kaliteli kendi sitesinde 850 tl idi dolaptan neredeyse hiç kullanılmamış buldum 25 0 tl ye aldım.
Yazmelegi_ Seldanur97 bunları aldım sezeryan oldum ilk biraz cırt cırt olanı kullandım sonrasında diğerini kullanıyorum gayet memnunum
Seldanur97 Mine9166 çok kararsızım giymeli mi alsam yoksa bele sarılandan mı size bu korseyi kullanan biri mi önerdi
Mine9166 Seldanur97 trendyolda yorumları güzeldi giymeli elimde var o yüzden bele sarılan tercih ettim.
Yazmelegi_ Seldanur97 15 gün sonra dedi doktorum o zaman başladım ama kimisinde hemen başlatan da varmış
Mine9166 Seldanur97 direk owliye yazdım göbek deliğinden ölçüm yaptım 10 12 cm cikarttim onlar bedenimi söylediler öyle aldım
Seldanur97 Mine9166 Yazmelegi_ bende şimdi e bebeğe gittim bakayım diye xl oluyor ama ben babyjem olanı daha çok beğendim ama owlide güzel çok bi farkı yok zaten