Size tavsiyem devlete de görünün.. belki bebeğin kilosu öncedir gelişimini tamamlamıştır ondan alalım demiştir ama genelde özellerin çoğunda bu var. Sanırım prim falan alıyorlar yada başka birsey uğraşmak istemiyorlar.. benim ilk gebelikte de hemen apar topar aldılar sezeryana elime bebek ölebilir kordon dolanır gibi bir sürü şey söylediler ve o gün devlete gidemedim içimde bi o kaldı. Ablama da aynu şeyleri söylediler ablam imza verip devlete gitti o gün.. bir sorum yok bekleyin demişlerdi bekledi ve normal doğum yaptı devlette temiz de olmuştu, zorlanamamıştı…