Pnar3534 Kızlarrr ben 19+5 im. Bazen bazı hisler hissediyorum ama bebeğin hareketi olup olmadığını bilemiyorum nasıl anlayacağım? Tecrübeliler yardım etsin
Livanur22 Pnar3534 ilk haraketler çokta hissedilmiyor karnında tık tık diye bişeyler oluyor, biraz daha ileri zamanda gezindiğini bile görebilirsin belli oluyor dışardan bakıncada
Nuraslanklc Pnar3534 içinde balık varda kimildamis gibi bı his yani elini koyunca da hissedersin aslında 😲
Pnar3534 Livanur22 genelde 23.haftalarda diyorlar ama benim hissetmemem normal o zaman demi:( endişe ediyorum
Livanur22 Pnar3534 ilk gebelikte biraz geç hissediliyor endişe etmene gerek yok canım biraz daha büyüsün çok rahatsız edicek seni bol bol hissediceksin :)
Egemoms1303 Pnar3534 23 haftadayım canım ilk gebeligim valla arada gaz mi bebek mi bilemiyorum 🙈 daha yeni yeni bebek gibi geliyor o yuzden içini ferah tut 🥰 Sağlıklı olsun da hissederiz Allahin izniyle 🥰
Pnar3534 Livanur22 yaaa çok teşekkür ederim. Bu gebeliğimden önce 3 kez düşük yaşadım. O yüzden çabuk tedirgin oluyorum galiba
Nuraslanklc Pnar3534 kız ne sinek ısırığı 😃😃 bu çocuk hiç diz dirsek atmıyor mu sana maşallah ne usluymus 😃😃
Pnar3534 Nuraslanklc yok öyle hissetmedim bazen daha derinden oluyor sabaha karşı falan ama öyle aman aman hissetmedim