sahra67 catlatma ignesinin yarin 14. gunu bugun bianda soylemesi ayıp vajinamin üstü nasil desem gobegimin altina 5 dk falan kramp girdi sizce ne olabilir 13ngun negatifti zsten bilgili bayanlar yorumlariniz ico. simdide. teşekkür ederim
Miracleee sahra67 inşallah gebelik belirtisidir bu kramplar canım. Ama test yapmadan kesin belirti diyemeyiz. Güzel haberlerini alalım inşallah.
1prensesannesi__ sahra67 igneden 16 gun sonra test yapin diyolar zaten 2 gun icinde tekrar bi test yapabilirsin
Miracleee sahra67 çok erken ama canım. Normalde kaç günde bir adet oluyorsun. Çünkü 12 gün varsa bunlar yumurtlama çatlama belirtisi de olabilir. İnşallah tabiki bebektendir.
sahra67 Miracleee duzensizdim cnm yumurtam buyunce igne verdi iliski gunu verip ultrasyo a cagirdi yumurtan çatlamış bekle dedi bekliom işte
Miracleee sahra67 ay doğru yarın iğnenin 14. Günüymüş. Hadi bismillah. Hayırlısıyla gelsin inşallah bebis. Test yapacak mısın yarın.
sahra67 Miracleee 13.gunu yaptim negatifti yapiyim diyorum ama uzulmemek için yapmiyorum cani. tek çizgi görünce üzülüyorum