bbssym fazla dikişim olmuştu ama sezeryan olanlardan dinlediğim o daha kötüymüş yıllarca hastalansak bile ameliyat yeri acıyor diyorlar, normalde dikiş olsa bile çabuk iyileşiyor ve gerçekten doğduğu an bütün acın sızın bitiyor yeniden dünyaya gelmiş gibi oluyosun