Canm bende tup bebek yaptirdigimda ayni belirtileri yasadim goguslerim cok hassasti elim degse cok agrirdi ve sonucum pozitifti suan kizim 3 yasina girecek ve suan 2.gebeligim kendiliğinden oldu ins sende bende sagliklica kucagimiza aliriz iyi dusun iyi olsun canm bnmm