Merhaba öncelikle tercih eden kişilere saygım sonsuz
Anlatmak istedim sizlere
Biz 4 kardeştik annem durumum yok yeter diye son kardeşimde bağlattı artık istemiyorum demişti tam gönlüne göre olmuştu 2 kız 2 erkek çocuğu vardı daha ne istesin
Hayatın bize ne göstereceğini maalesef bilemiyoruz 18 yaşındaki kapıya sıgmayan dağ gibi oğlu hiçbirşey yokken birden rahatsızlık geçirdi 2 ayda oğlunu kaybettti çok acıydı fazlasıyla
Tüplerini başlattığı için tekrar evlat sahibi olamadı ve hep pişmanlık yaşadı yaşıyor tekrar açtırdı fakat olmadı
Ve kaç kişinin yapıp pişman olduğunu biliyorum yaparken lütfen çok iyi karar verin geri dönüşü çok zor oluyor ….
Sizin düşünceniz Gine’de