Kızlar 14 haftalık hamileyim. Bir kaç gün önce midemi üşüttüm serum falan takıldı şimdi midem iyi gibi ama yumurtalıklarımda ağrı var galiba midemle birlikte onuda üşütmüşüm ama bilmiyorum hamilelikten önce yumurtalık ağrım olunca çok çabuk geçerdi bel ağrımda var böbreklerdede damar genişlenmesi sızlatıyo yani baya bacaktan yukarı göğüsten aşağı full ağrı ) ama yumurtalıklardaki ağrının sebebini bilmiyorum sizdede böyle bişey olsumu hiç? Regl ile üşütme ağrısı arası bişey