Esra-dnkts Aycannn06 verdim bugün öğleden sonra gel dedi sağlık ocağındaki doktor inşallah vardır canım🙏❤️
Serendipity16 Esra-dnkts hayırlı olsun bariz belliymiş zaten benim de böyleydi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💞 ama hemen doktora gitme derim betanı takip et 2 gün sonra tekrar ver değerin 1000’lere ulaşınca doktora git o zaman keseyi de görmüş olursun
Esra-dnkts Serendipity16 Evet canım sağlık ocağındaki de dedi 10 gün sonra git adet tarihinden bir hafta sonra diye
Serendipity16 Esra-dnkts aynen öyle yapın insan merak ediyor tabi ama diğer türlü beklemek daha zor oluyor hayırlısı olsun inşallah