Arkadaslae 6 haftalik gebeyim. Ilk haftalarda kabizlik olur diyorlar ama benim inanilmaz gazim var ve normalde bile 4 gunde tuvalete ciksrken suan gunde iki kere cikiyorum. Genelde regl oncesi olur bende bu durum ama beta dususe gecti de regl olcam ondan mi diye dusunmeden edemiyorum bir de biraz usuttum sanirim ondan midir bilemedim. Dhaa once bir dusugum var o yuzden tedirginim kan sulandiirici igne de kullaniyorum ayni zamanda