Haticelinam benimde ayni kanama oluyodu bende spralden kaynaklı hala duzene girmemiştir dedim zaten hastaneyede oyuzden gittim çıkarcaktım hani bana yaramiyo diye hamilesin deyince şok olmuştum cok sevinmiştim ama malesef 3 gün sonra kaybettim bebeğimi spral kaymisti gec kalmıştım cikaramamislardi spralin ipi gozukmuyo dediler eğer çıkarırsak bu sekil bebeği kaybederiz kalirsa zaten mucize çünkü spral hemen kesenin yaninda dediler nasip degilmis sonra yine hamile kaldim 1 aylik onuda düşük yaptim suan yine hamileyim 20 haftalik olduk çok şükür bi sikinti yok rabbim hepimizin evladını sağ salim dogurmayi nasip etsin benide icinde