Merve7 Spinal oldum. Cumartesiydi doktorum doğum sonrası gaz ve büyük tuvaletimi yaparsam ertesi gün çıkabileceğimi söylemişti. Bende az da olsa yapmıştım dedikleri ertesi gün hemşireye söyledim doktorum çıkabilirsin demişti. Birde tavsiye doğumdan sonra bol bol kayısı ye kabız olmamak için, ben tuvaletimi yapamazsam 2 kayısı yerdim yapardım. Yoksa laman yapılıyormuş