Zehraaaozgn Göğüsümde mavi damarlar çıktı ve şiş bir kaç günüde geceleri midem bulanıyor bir tuhaf oluyor bu sabah bel ve kasık ağrısıyla uyandım yarın adet günüm test yaptım ama tek çıktı acaba erken mi test için çok evlat sahibi olmak istiyorum
MorKelebek54 Zehraaaozgn göğüste damalrlarin cikmasinin sebebi göğüs buyumesinden kaynaklaniyo tabi bu da gebelik belirtisi zaten belki gec dollenme olabilir bazi kadinlar ayda iki kere yumurtlama gorur bki sen ikinci yumurtlama da hakile kladin bilemeyiz o yizden 3 4 gun daha bekle eger regli olmassan insallah kan ver hic evde test yapmakla ugrasma kuzum zaten reglin normalde de gecikme yapmiyosa anlarsin hamile olduguju neleitilerim vsr cunku
Ceku00 Zehraaaozgn benim gebeliğimin ilk belirtisi göğsümde damarların belirginleşmesiydi canım Allah gönlüne göre versin inşallah
Patito__ Zehraaaozgn benim ilk gebeligimde ilk belirtimdi damarlarm mor mor gozukuyordu bogazima dogru kanallar ilerliyordu.
Yaprakdokumuseverr Zehraaaozgn benimde göğsüm dünden beri o kadar ağırlaştı ve acıyoki bende test yapmayı bekliyorum