Aysensrkan Kızlar bugün biraz korktum şimdide belimde bir ağrı var adet ağrısı gibi bebeğimin hareketlerini hissediyorum normal mi ? Yoksa sancı mı anlayamadım sizde durumlar nasıl ?
Birbahargunu Aysensrkan aynı ben de 27+5 im birkaç gün önce yaşadım idrar yolu enfeksiyonu varmış tahlil verin isterseniz. Karninizda mi ağrı anlamadm benim adet ağrısı gibi karnımda ağrı vardı birkaç gün boyunca enfeksiyondanmis
Aysensrkan Birbahargunu karnımda değil bwlimde ağrı var ama idrar testi verelim daha 10 gün oldum temiz çıktı
Birbahargunu Aysensrkan bel ağrısıni bilmiyorum ama o da normal aslında büyüdükçe benim de sırt ve kaburgada çok fazla var ağrı
Bsra0534 Aysensrkan 29+7 günlügüz bizde çekiyoruz böyle agrı meğerse enfeksiyondanmıs idrar yolu bence bi kan ve idrar verin ☺️ halen geçmedi ama hafifledi agrılar
Aysensrkan Bsra0534 normalde yoktu aslında ama korktuktan sonra ağrım başlayınca endişelendim. Kan ve idrar tahlili vereli 10 gün oldu temiz.çıktı