Mel53 Kızlar 23. Haftalığız dün gece karın ağrısıyla ishal oldum. Ve korkunç derecede de midemden su geliyo gastrit gibi. Sizce doktora gitmeli miyim, bebeğe bişe olur mu? Yoksa ertesi güne kadar geçmesini bekleyip, geçmezse mi gideyim Sizin de bu gırtlak borunuz falan yanıyor muydu arada
Zeynepzgelger Mel53 benimde 24. Haftamda olmuştu ishal ama aynı zmanda kusma da olmuştu sabahtan akşama ne yediysem çıkardım hastaneye gittik doktorum bir gece yatış verdi serumla geçti çok şükür. Sizde de kusma olursa gidin mutlaka hastaneye
esradnz Mide yanması çok normal canım bende hamileliğim boyunca mide yanması çektim hala daha çekiyorum
031965 İshal varsa gitmek gerekebilir su kaybediyosun şahsen ben geçen gün hastanede yattım ama bende kusma da vardı ama doktor ishal olursa özellikle haberim olsun demişti. Benim bağırsak enfeksiyonum varmış ve yatırıp bi çok antibiyotik verdiler. O yüzden bu işlerde en iyisi doktora gitmek tahlil yaptırmak normal mi yoksa anormal mi anlamak naçizane tavsiyem bu :)