Ozge0512 hormanlar ile ilgili olduğu için endokrin ilgileniyor bende tam detayli bilmiyordum dahiliyeye ve genel ceraha gidiyordum kadın doğumcum endokrine gitsen daha iyi olur dedi detayli herşeyin tahlilini yapıyorlar randevu aldim kayıt açarken gebelikte var demistim ilk beni aldılar sigorta olmasina rağmen 21 de tekrar gitcem kan vericem