Baş ağrısının peşine titreme ve ateş başladı ve hiç durmayınca acile gittim serum yedim ve idrarda enfeksiyon çıktı. MONUROL 3 G GRANÜL İÇEREN SAŞE verdiler kullandım. Şimdide grip başladı. Bu tarz bir durum yaşayıp çabuk iyileşmek için yaptığınız bir şey oldu mu? Bebekler kilo, enfeksiyon vs açısından etkilenir mi? Kadın doğum randevuma daha gün var. Kan tahlilide isticem sanırım