2 aylık bebeğim ishal , doktorumuz damla verdi 4 gündür onu kullanıyoruz eğer geçmez ise antibiyotik kullanacağız. Daha çok küçük olduğu için antibiyotik vermek istemiyorum. Onun haricinde nasıl geçer? Eğer sizin de bebisiniz olduysa nasıl atlattiniz