Kbrnrkl lütfen şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünen herkes okusun.5 santim acilmayla acile girdim beni almadılar dolu diye Selçuk tıp ı aradılar onlar da dolu deyince beni normal yatağa yatırıp doğumu orada başlattılar ve ben doğum için yukarı çıktığımda 7 santim acilmam vardı.tam 2 saat sürdü doğumum ve çocuğum ölmek üzereydi Allah razı olsun bir tane iri yapılı bir kadın geldi çocuk oluyor siz ne yapıyorsunuz diye üzerime çıkıp beni dogurttu cocugumun kakası akcigerine kaçmıştı ve her şeye hazırlıklı olun deyip kuveze aldılar 6 gün sonunda çıktık şükür.gelelim dikişe ortalama bir buçuk iki saat kadar da dikisim sürdü bu arada ben doğum başlamasından dikiş bitene kadar bacaklarımı ellerimle tuttum ve hiçbir yerimi hissetmiyordum artık.tam dikiş bitti derken ordan biri hocam içerde tampon unuttunuz dedi ve dikislerimi söküp tamponu çıkardılar tekrar diktiler bi an artık öldüğümü düşündüm.hepsi benden küçük 8-9 tane ebe bir halt bildikleri yok beni de çocuğumu da perişan ettiler hepsi deneyimsiz genç yasta.kesinlikle tavsiye etmem.google dan da yorumlarına bakabilirsiniz keşke bende doğuma gitmeden o yorumları okusaydim