MasalAlparslanMom Hilallay bugün tesadüf okudum yine ikili tarama postunda. Beta 50 altında çıkarsa erkek, üstü çıkarsa kız yazmışlar. Ben zaten cinsiyeti biliyorum denemek için baktım tuttu😂
Dnmzzeda MasalAlparslanMom Aklımda dursun bakacağım bende ☺️☺️ hurafeler erkek kime söylersek erkek diyor bakalım 🤔
Dnmzzeda Jjjjjjiiiogggyyu Doktordan doktora da değişiyor sanırım 🤔 bizde ya haftaya yada 20-25 güne öğreniriz gibi gözüküyor
MasalAlparslanMom Dnmzzeda benim bilgim dışında okuduğum bı yazıda işaretledigim yer 50nin üstü olursa kız, altı olursa erkek yaziyodu. Baktım benimki 50nin altı,zaten cinsiyeti biliyodum tesadüfmüdür bana denk gelen siz de deneyin bakalım 🤗
Dnmzzeda MasalAlparslanMom Bugün sonuç için gittik de Benim de 50 nin altında fakat yine cinsiyet öğrenemedim 2 hafta sonra 16 da gideceğiz
MasalAlparslanMom Dodomom crl ultrason kağıdında yazan bı değer tabiki onlara göre de tahmin yürütenler var,kese şekline göre tahmin yürütenler var.bebeklerin popo sivriligine göre tahmin yürütenler var 😂