Sinemyasar_09 Dün kan vermiştim reglime 9 gün varken sağlık ocağına değerim 2.0 çıktı sizce yükselir mi🥺
Mihranur Sinemyasar_09 canım bende 6 gün varken dayanamadım kan verdim 1.20 de benim çıktı bende bekliyorum merakla adetimin gecikmesini bat 25 inşallah tutar ve yükselir ikimizindee 🥲💕
Sinemyasar_09 Mihranur benimde bat 29 canım şimdiden meraktan catliyorum amin inşallah tutar gülüm haberleselim burda☺️inşallah hayırlı haberler alırız kuzum
Mzzz Sinemyasar_09 yumurtlaman 15inde olduysa varsa bile daha çıkmaz çok çok erken test vermişsin yumurtlamadan 12 gün geçmesi lazım 🙏🙏
Mihranur Sinemyasar_09 ay inşallaahh canım aynen haber verelimm ben unutursamda sen yaz yine olur mu 😅💕