Esray435
Kızlar merhaba 3 gündür idrar yolu enfeksiyonum var 17 haftalık hamileyim antibiyotik kullanıyorum ilacı kullanmaya başladıktan sonra çok fazla mide yanmam başladı bugünde ishale çevirdi acaba ilaçtan mı oldu ki sizdede böyle olan varmı akşama tekrar gitmeyi düşünüyorum hastaneye