tubayesi kızlar sezeryan yeriniz ne zamana iyileşti kızarıklığı falan kaç güne geçti benim 30 gün oldu hala daha biraz kızarık bazen de ağrı oluyo hafif çok yorulunca
motherofcats tubayesi 1 yıl oldu hala kabarık ve koyu pembe bir renk. bu tamamen cilt yapınızla alakalı.
Birikii 11 ay oldu doğum yapalı ve dikişim yok gibi belli bile değil ikinci sezeryan olmama rağmen bence bu biraz ciltle alakalı bişey
Birikii aysenur30a ciltten cilde değişir belki bilmiyorum ama benim ki belli bile değil ve ikinci sezeryanım zaten görünmesi pek mümkün değil dışarıdan kilodun altında kalıyor yani bikini bile giyince görünmüyor altta kalıyor çünkü