Belinay0922 Mrb arkdaslar 33.haftadayim 2 gundur vajinamda kemigim kirilcak gibi oliyo asiri agru giriyo normal mi sizce?
Gmz5560 Belinay0922 normal canım bebek büyüdükçe aşağıya doğru baskı oluyor bendede çok olmuştu bacak arası kemiklerim vs falan çok ağrıması
Melegimm_2509 Belinay0922 o ağrıyı 20 lerden beri yaşıyorum 33 olduk bizde o kadar etkiliyor ki hayatımı ne uyku kaldı be rahatça hareket etmek yürümek oturmak bile eziyet
EUEUEU Belinay0922 bende 33deyim ama daha once kı haftalarda oldu bnde ozellıkle yere oturup kalkarken oluyodu yorulunca oluyodu. Dinlenin ve iş felan yaparken yavasca dınlenerek yapın. Dogum bslırtısı degildir bebegın agırlıgı rahöe baskı yapıyor
Belinay0922 Gmz5560 tm canm tsk edrim.Korktum dedim acaba dogum belirtileri mi.Asiri derecede bi agri sanki kemigim kiriliyo gibi dayanilmicak gibi
Pinar0808 Gmz5560 kaçıncı haftada doğum yaptınız peki? Bende de oluyor kasık ve vajina ağrısı 33 haftalığım
Belinay0922 Melegimm_2509 ayy rabbim hepimizin yardimcisi olsun cok kotu bi agri ya dayanilmicak gibi.Dediginiz gibi ne saga donebiliyom ne sola ne yuruyebiliyom cok kotu
Gmz5560 Belinay0922 evet kuzum çok zor Rabbım kolaylık versin ben yürümek bile istemiyordum o derece 😀
Belinay0922 EUEUEU peki canm tşk ederim.Ne saga ne sola donemiyom yuruyemiyorum hic hareker edemiom agiriyo.
EUEUEU Belinay0922 maden suyu iç canım günde 2 kere magnezyum eksıklıgıde kemıkelre vuruyorya bıde onu dene faydaısnı gorursun ınsallah